Saturday, July 29, 2006

دلم تنگه

در کمد رو باز کردم ... هیه ... جعبه مداد رنگی 12 رنگ بچگی
چقدر دلم براشون تنگ شده
بازم نگاه کردم دیدم دفتر دیکته اول دبستانم اون ور داره خاک می خوره
دلم برای اونم تنگ شده بود ... خیلی
تازه فهمیدم دلم واسه خیلی چیزا تنگ شده
جای خیلی چیزا خالیه
حتی جای خیلی آدما
جای دفتر نقاشیام
جای ساعت ها آهنگ گوش دادن هام
جای شیطنتام
جای خنده ها بلند و از ته دلم که همه از اون شاد می شدن
و جای تو ... !!!؟
دلم واسه تو هم تنگ شده
واسه خود خودت
واسه سرزنشات
واسه بوسیدنات
واسه خندیدنات
واسه بیرون رفتنامون
واسه غذا خوردنامون :)) یادته ؟؟
چقدر حرص می خوردی که من 2 قاشقه سیر می شدم
واسه بعدش که راه می رفتیم تا غذامون هضم شه !!! واسه ... :)) ؟
دل تنگی برای تو چیزیه که انکار نشدنیه اما
وفتی فکر می کنم می بینم دلم واسه یکی دیگه هم تنگ شده
خیلی وقته پیشش نبودم
خیلی وقته بهش اهمیت ندادم
خیلی وقته با کارام آزارش دادم
حتی دیگه نمی دونم راه برگشتی هست تا دوباره دلشو بدست بیارم ؟؟؟
دلم براش می سوزه
دلم براش تنگ شده
...
آره دلم واسه خودم خیلی تنگ شده !!!؟؟

3 comments:

Anonymous said...

dele man ...

Armaghan said...

dele to ??? nemikhay edamasho begi arash ?

Armaghan said...

aha khob alan fahmidam yani chi :D khob zoodtar migofti :D